Friday 1 April 2016

Urutan Kiropraktik

Posted by zahra abdul at 22:47

Kelmarin, Sabtu, ibu pergi ke Shahab Perdana di Alor Setar. Perjalanan kita sekeluarga ke sana mengambil masa lebih kurang 1jam++(banyak sangat traffic light dekat2). Tujuan ibu ke sana untuk mengurut badan (bukan ibu yang urut orang yer).

Kedai tersebut bersebelahan dengan outlet RFC lama. Nama kedai tu tak silap ibu Munawwarah. Kedai tu menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan seperti urutan tradisional, kiropraktik, rawatan resdung, bekam, akupuntur dan mandi wap. Best kan macam2 ada.. Yang lagi best bila perkhidmatan tersebut ditawarkan kepada pelanggan wanita dan lelaki. Pelanggan lelaki akan dilayan oleh bos lelaki, begitu lah sebaliknya. Bos berdua ni adalah pemilik kepada kedai tersebut.

Disebabkan ibu telah habis berpantang jadi urutan penutup pantang perlu dibuat. Biasanya orang buat pada hari ke 40 berpantang. Tapi Tok yang mengurut ibu tu tak datang, terlupa agaknya. Dari hari ke hari bertangguh2 nak panggil Tok tu disebabkan terlupa la, sibuk la (ibu takdela sibuk mana tapi kekangan masa dalam turut sama menemani dan memberi sokongan kepada Tok Ummi dalam melayani umat menyampaikan ilmu). Dapat jugakla ibu menambah ilmu di dada. Jadi akhirnya pada hari


0 comments on "Urutan Kiropraktik"

Post a Comment

 

Bila Ibu Bercerita Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting